Na początku zbiórki obejrzeliśmy filmik z porwania Sani. Została uwięziona przez księcia Igtorna. Podzieliliśmy się na 3 grupy i ruszyliśmy śladem zadań zostawionych w szkole przez księżniczkę Kalę.
- zapląsanie Watanczu
- memory gumisiowo-zuchowe
- tor przeszkód, w którym kradliśmy trolle Igtornowi
- pisanie naszych dobrych uczynków i rysowanie zagrożeń, któe mogą spowodować trolle
Po dobrze wykonanym zadaniu grupy dostawały zaszyfrowane kawałki hasła. Po wykonaniu 4 zadań, zuchy poznały szyfr i mogły odgadnąć hasło.
Mogliśmy uwolnić Sani mówiąc trollowi-strażnikowi hasła. Na szczęście podziało i Sani w podzięce nauczyła nas zabawy - dwóm tańczyć się zachciało.
W Kręgu Rady aż 16 zuchów otworzyło sprawności. Liczymy na zdobycie jak największej liczby sprawności!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz